בניית אסטרטגיית תיוק בארגונים וזרימת עבודה
כל ארגון שואל את עצמו אחת לתקופה, במה העובדים מתקשים? איך הזמן שלהם מתחלק? האם הם יעילים
אז אני רוצה לספר לכם משהו על העובדים שלכם. 30% מהזמן שלהם הם בחיפושים
מחפשים קבצים שהם לא זוכרים איך הם קראו להם. מסמך שלא ברור איפה תייקו. מיילים אבודים
מעבר לזמן שהחיפושים גוזלים, הם מתישים ומעוררים תחושה של עצבנות וחוסר אונים, ומבזבזים לא רק זמן אלא גם משאבים כלכליים ונפשיים
מעבר לזמן שהחיפושים גוזלים, הם מתישים ומעוררים תחושה של עצבנות וחוסר אונים, ומבזבזים לא רק זמן אלא גם משאבים כלכליים ונפשיים
לכל ארגון יש אתגרים אחרים. חלק מהארגונים עובדים על מסמכים פיזיים, שרטוטים, הסכמים, סיכומי פגישות וכדומה. ארגונים אחרים עובדים בסביבה דיגיטלית שכמעט אינה מוגבלת ביכולת האחסון
לאלו ולאלו – יש אתגרים באחסון וארגון המידע
:הפתרון שאני מציעה לארגונים בנוי משלושה רכיבים עיקריים
- אבחון הארגון והבנת סוגי המידע הקיימים בו והאתגרים הספציפיים של סביבת העבודה והעובדים
- בניית אסטרטגיית ארגון מידע המותאמת לצרכי הארגון
- הטמעה שלה בקרב העובדים באמצעות הקניית כלים והרגלי עבודה מעשיים
הצעד הראשון לסביבת עבודה מאורגנת ונעימה נמצא במרחק לחיצת כפתור – מלא/י את הפרטים ונצא לדרך