:כל ארגון שואל את עצמו אחת לתקופה

?במה העובדים מתקשים? איך הזמן שלהם מתחלק? האם הם יעילים
אז אני רוצה לספר לכם משהו על העובדים שלכם: %30 מהזמן שלהם מוקדש לחיפושים.ם
מחפשים קבצים שלא זוכרים איך קראו להם. מסמך שלא ברור איפה תייקו. מיילים אבודים.ם
מעבר לזמן שהחיפושים גוזלים, הם מתישים ומעוררים תחושה של עצבנות וחוסר אונים ומבזבזים
לא רק זמן אלא גם משאבים כלכליים ונפשיים.ם
לכל ארגון יש אתגרים אחרים. חלק מהארגונים עובדים על מסמכים פיזיים, שרטוטים, הסכמים, סיכומי פגישות וכדומה. ארגונים אחרים עובדים בסביבה דיגיטלית שכמעט אינה מוגבלת ביכולת
האחסון.ן
לאלו ולאלו – יש אתגרים באחסון ושליפת המידע.ע
:הפתרון שאני מציעה לארגונים בנוי משלושה רכיבים עיקריים
 אבחון והבנת סוגי המידע הקיימים בארגון.ן
בניית אסטרטגיית ארגון המותאמת לצרכי הארגון.ן
הטמעת האסטרטגיה בקרב העובדים.ם
הצעד הראשון לסביבת עבודה מאורגנת ונעימה נמצא במרחק לחיצת כפתור
מלא/י את הפרטים ונצא לדרך.ך



הצעד הראשון לחיים מאורגנים